2020-11-25 11:45:00 NATJEČAJ za radno mjesto
Radni odnos zasniva se na određeno vrijeme zbog zamjene za radnika koji radi na EU projektu i traje do 31. kolovoza 2021. godine UVJETI: kandidati koji se prijavljuju na natječaj uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa, sukladno općim propisima o radu, trebaju ispunjavati i uvjete prema članku 105. i 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ br. 87/08, 86/09, 92/19, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12,126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18 i 98/19.). Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj u kojoj obavezno treba biti navedeno radno mjesto na koje se prijavljuje i osobni podaci (osobno ime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), kandidati trebaju priložiti: životopis, dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma), domovnica ili elektronički zapis, rodni list ili elektronički zapis, elektronički zapis o radnom stažu (potvrdu ili elektronički zapis HZMO ne stariji od dana objave natječaja), uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od mjesec dana od dana raspisivanja natječaja).Mjesto rada za raspisano radno mjesto je u sjedištu Škole, Vinička 53, Marčan, 42207 Vinica. Kandidati dokumente dostavljaju isključivo u neovjerenim preslikama koje se ne vraćaju. Nakon odabira kandidata, a prije potpisivanja ugovora o radu, odabrani kandidat obvezan je dostaviti izvornike dokaza o ispunjenosti formalnih uvjeta iz natječaja, jer nedostavljanje traženih isprava smatra se odustankom od zapošljavanja u Školi. Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, dužni su se u prijavi pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti sve propisane dokaze o tom statusu. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji (NN 121/17), člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) i člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13 i 152/14), dužni su se u prijavi pozvati na to pravo te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja na sljedećoj poveznici: Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o utvrđenom invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.). Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.). Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova. Kandidati će se vrednovati sukladno Pravilniku o načinu i postupku zapošljavanja u Srednjoj školi „Arboretum Opeka“. Na mrežnoj stranici škole: https://www.ss-arboretumopeka-marcan-skole.hr objavit će se područje odnosno sadržaj i način vrednovanja, te pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za vrednovanje najkasnije pet dana prije dana održavanja. Vrijeme i mjesto održavanja vrednovanja kandidata bit će u Srednjoj školi „Arboretum Opeka“ dana 15. prosinca 2020. godine s početkom u 8.00 sati, a popis kandidata za vrednovane bit će objavljen na mrežnoj stranici škole 9. prosinca 2020. godine. Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrati će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu, ispunjava uvjete iz natječaja te se odazove pozivu na selekcijski postupak. Nepravovremene i nepotpune prijave neće se uzeti u razmatranje. Obavijest o rezultatima natječaja biti će objavljena na službenoj internetskoj stranici Škole: https://www.ss-arboretumopeka-marcan-skole.hr u roku od 8 dana od donošenja odluke o izboru kandidata/kinja. Rok za dostavu prijava je 8 dana od dana objave natječaja. Prijave s potrebnom dokumentacijom se dostavljaju neposredno ili poštom na adresu Škole: Srednja škola „Arboretum Opeka“, Marčan, Vinička 53, 42207 Vinica s naznakom ''Za natječaj – za radno mjesto voditelj računovodtva' . Prijave dostavljene putem e-maila neće se razmatrati. Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka. Natječaj je objavljen dana 24. studenoga 2020. godine na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole i otvoren je do 2. prosinca 2020. godine. |
Poljoprivredna i veterinarska škola "Arboretum Opeka" |