preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 12. 2009.

Ukupno: 117691
Ovaj mjesec: 629
Ovaj tjedan: 176
Danas: 55
 


službene stranice Europske unije na hrvatskom jeziku


 

Program
cjjeloživotnog
obrazovanja


 Lifelong 
 learning 

Vijesti

Obilježen 11. Tjedan cjeloživotnog učenja u našoj školi!

Cilj ove aktivnosti jest inspirirati naše učenike, pokazati im da učenje ne prestaje završetkom školovanja, da je čovjek svestrano biće i da je cijeli život jedna velika prilika da se bavimo onime što volimo i da učimo ono što želimo!


Zašto je cjeloživotno učenje važno, ove su nam godine odlučili pokazati naši nastavnici! Tko su u slobodno vrijeme, čime se bave kad nisu u razredu, što vole, o čemu uče, kako rade na sebi, što ih veseli i što im daje smisao otkrili su na panou u hodniku škole. Svoje su izjave popratili vlastitim fotografijama u „neškolskom“ izdanju i time oduševili svakoga tko se našao u blizini! 

Osim šarolikog panoa naš su hodnik uljepšali i plakati koje su izradili učenici 3.d razreda s profesoricom Paulom Možanić. Glavna poruka Tjedna cjeloživotnog učenja je „Provježbaj mozak!“, a da bismo to postigli, pripremili smo još i dvije radionice.

U četvrtak 5. listopada u školskoj je knjižnici održana radionica „Medijska pismenost“ u kojoj su sudjelovali učenici 2.b, 2.d i 3.d razreda. Učenici su osvijestili moć medija i važnost kritičkog vrednovanja medijskih sadržaja. Analizirali su Facebook objave srednjoškolaca, kritički promatrali određene glazbene spotove i reklame te karikaturu, kolumnu, informativnu emisiju, internet-portal i tzv. žuto novinarstvo. U završnom dijelu radionice skrenuli su pažnju na važnost kampanja „Birajmo što gledamo“ i „Dislajkam mržnju na internetu“. Radionicu je pripremila i vodila profesorica Valentina Habunek.

U petak 6. listopada održana je radionica na engleskom jeziku „Memory enhancing techniques“ u kojoj su sudjelovale učenice 2.d i 3.d razreda. Tijekom brojnih aktivnosti učenici su savladali tehnike pamćenja stvaranjem živopisnih slika (vivid imagery), stvarali su vlastite „palače pamćenja“ po uzoru na Shelocka Holmesa, naučili su što je to Stroopov efekt, iskušali su vježbe za trening mozga (brain gym) i pokušali simultano izvoditi jednostavne radnje. Sudjelovanjem u takvim aktivnostima učenici su upoznali ograničenja kratkoročnog i važnost dugoročnog pamćenja te osvijestili ograničenja vlastitog mozga, ali i njegovu nevjerojatnu moć. Radionicu je pripremila i vodila profesorica Tihana Dvorski Kralj.

Foto-galerija



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dragan Brkić   datum: 9. 10. 2017.




preskoči na navigaciju