preskoči na sadržaj
Stride4Stride

Stride for stride for skills adaptation/anticipation in European regions, S4S

Trajanje projekta: 10. 2020 – 9. 2022

Vrijednost projekta: 139.463,00€

Nositelj projekta: Brittany Region

Partneri na projekta:

  • Basque Government
  • Government of Catalonia
  • Tuscany Region
  • Istituto Regionale Programmazione Economica Toscana (IRPET)
  • Varaždin County
  • Srednja Škola “Arboretum Opeka”
  • Srednja strukovna skola
  • Vestland County Council
  • Hargangerradet Municipality
  • EARLALL

Na tržištu rada na koje su snažno utjecale obveze industrije 4.0 i SDG - Sustainable Development Goals  (potonja će stvoriti 2 milijuna radnih mjesta), a porast vještina kao novo područje interesa u pogledu kvalifikacija, razlike između ponude i potražnje proširile su se. Također se mora primijetiti kontekst izbijanja COVID-19 koji utječe na potrebu elastičnosti kao temeljne vještine; kao što je Komisija već navela, programi stručnog osposobljavanja i prekvalifikacije za zaštitu radnika od nezaposlenosti i gubitka prihoda kako bi se izbjegli trajni učinci bit će ključni alat za ublažavanje posljedica krize, s 59 milijuna radnih mjesta i onih bez fakultetske diplome su veći rizik (kratkoročni rizik od posla u velikoj je korelaciji s razinom obrazovanja, McKinsey & Company, travanj 2020.). Stoga je presudna potreba da sustavi obrazovanja i osposobljavanja identificiraju, predviđaju i podučavaju vještine koje su prikladne za buduće potrebe, umjesto da sustignu tehnološke, demografske i promjene u okolišu nakon što su se dogodile.

Iz svih ovih razloga i s ciljem usklađivanja pružanja obrazovanja i osposobljavanja s regionalnim strategijama pametne specijalizacije (S3), projekt Korak za korak (financiran od Erasmus +) radit će na izgradnji koncepta ekosustava regionalnih vještina.

  • izrada koncepta ekosustava regionalnih vještina. Šest regija (Katalonija, Baskija, Toskana, Bretanja, Varaždin i Vestland) u pet europskih zemalja (uključujući visoko uspješni, poput Hrvatske, srednje uspješni, poput Norveške, i slabiji poput Španjolske, Italije i Francuske kada je riječ o usklađivanju vještina prema Europskom indeksu vještina 2020) poboljšat će svoju sposobnost prepoznavanja potreba za vještinama i prilagoditi pružanje obuke u skladu s tim.

Taj se postupak mora provesti angažiranjem četiri glavne osi:  Javne vlasti, obrazovni centri (u ovom slučaju VET), tvrtke i pojedinac.

U sklopu projekta organizirat će se četiri radionice koje odgovaraju četiri koraka upravljanja vještinama (prilagodba, predviđanje, prijenos i korištenje) bit će organizirane u Firenci, Rennesu, Bergenu i Barceloni između 2020. i 2022., s dvostrukom europsko-regionalnom perspektivom koja omogućava svim prethodno spomenutim akterima da zajedno grade inteligencijske sustave vještina putem razmjene svoja iskustva (i kroz radionice i studijske posjete) i sudjelovanje u otvorenim središtima za raspravu s više dionika. Ovim radionicama prisustvovat će međunarodni regionalni predstavnici koji žele na terenu učiti iz međusobnih priča o uspjehu i dijeliti svoje, ali i lokalni / regionalni dionici koji će doprinijeti dijalogu u izgradnji snažnih vještina koji se temelje na procesu upravljanja vještinama.


Europska unija
Zajedno do fondova EU


PROJEKT
Energetska obnova


PROJEKT
RCK-INFRA

Projekte je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj



PROJEKT
RCK-SOFT

Projekte je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda



 


Korisni linkovi
Školstvo
 • MZO
 • ASOO
 • AZOO
 • Portal škola
 • e-Matica
 • e-Dnevnik
 • e-Dnevnik za učenike
 • Prijevoz učenika
 • EU programi
 • ettaedu.azoo.hr
 • Upisi SŠ
 • Upisi.hr
 • NCVVO

CARNet usluge
 • edmodo
 • CARNet
 • Office365
 • msdc
 • CARNet Admin
 • EMA
 • CARNet LMS Loomen
 • Merlin - e-učenje
 • Tesla LMS

Sindikat
 • NSZSSH

Dnevni tisak

Lokalno

Studij

Razno
 • Kahoot
 • ZOOM





preskoči na navigaciju